Monday, October 11, 2010

kemalangan maut

10.10.10
kemalangan maut melibatkan 2 buah bas dan beberapa kenderaan lain
lokasi : PLUS
.
.
.
setiap hari sabtu aku memang selalu lalu kat PLUS sebab nak ke bangi. bas memang banyak.  yelah, dah main road nak ke utara dan selatan.
aku memang selalu kecut perut kalau ada bas berselisih, kadang-kadang dicucuknye bontot cik kebal aku. memang hampes pemandu bas tersebut
gaya bawa bas memang gaya kanak-kanak merempit
.
.
.
isu kemalangan maut melibatkan bas memang dah basi pada aku
sebab kebanyakan punca utama kemalangan tu berlaku sama je
nak naik bas pun dah takut sekarang
tapi kalau dah terdesak terpaksa juga kan
.
.
.
kerajaan tak nak buat perkhidmatan keretapi bullet antara bandar ke? teringin gak aku nak  naik.


0 comments:

 
Themes by: Simple-Blogskins. Powered by Blogger