Tuesday, October 26, 2010

main beach volleyball

fuhh, dah lama tak meloncat-loncat main bola tampar pantai
tadi supervisor aku suruh main
aku cakap tak mau
dia suruh jugak
hisyyyy.. paksa-paksa pulak


haaa, tengok. kan aku dah menang
hakhak

korang jangan kagum lak
hebat lak office minah ni ada pantai
siap leh main bola tampar pantai

actually kami boleh main panah memanah
perang perang
bola sepak tak sure pulak

jangan over kagum


kami main pakai menatang kat bawah ni je...





nama gadget ni PlayStation Move. siapa-siapa hantu playstation sila lah ke kedai segera untuk membeli gadget canggih ni.

aku panggil benda alah ni lampu suluh... hehehe 

Note: details kat sini




1 comments:

^linas^ said...

comelll..weee

 
Themes by: Simple-Blogskins. Powered by Blogger