Tuesday, November 30, 2010

MAHA 2010 #3

Entry ni kita layan edible garden , pavilion negeri sembilan, rumah negeri perlis, pavilion negeri melaka.


macam tugu pun ada.. yang kelabu tu kotak letrik sebenarnya

tak tahu kenapa pokok ni dah mati, daun dia dah rangup dah..

cantik! kobis hijau dan kobis ungu..terus berangan nak ada kebun macam ni

rumah ni cantik...I like rumah kayu more than rumah batu

suka tengok kehijaun pokok pegaga..rasa nak petik je buat ulam.cicah budu pun sodap

Pavilion Negeri Sembilan



Main gamelan

saya suka main gendang yang adik belakang tu main..dum dam dum dam...

tak penat ke dorang ni demo main congkak dari pagi sampai petang??

Main entrance ke rumah negeri perlis

Anggur perlis: Black Queen

Pavilion Melaka

Note: Next entry kita tengok penyu ok!



0 comments:

 
Themes by: Simple-Blogskins. Powered by Blogger