Monday, April 11, 2011

bila dah bosan

1. Bekas kekasih saya adalah :
tunang saya?

2. Saya sedang mendengar :
creep by kepalaradio

3. Mungkin saya patut :
berhenti kerja

4. Saya suka :
chocolate

5. Sahabat-sahabat baik saya :
siti munirah abd razak

6. Saya tak faham :
kenapa lecturer saya kasi esaimen super susah? stress tahu??!!

7. Saya kehilangan :
berat badan yang ideal.

8. Ramai yang kata :
saya kepala angin

9. Makna nama saya :
sebaik wanita~~~~ngeee, baik ni

10. Cinta itu adalah :
sambal belacan

11. Di suatu tempat, seseorang sedang :
berak.barangkali.

12. Saya akan cuba :
menjadi lebih rajin & consistent

13. Ayat SELAMANYA membawa maksud :
Ini bukan ayat, ini perkataan.

14. Telefon bimbit saya :
berharga rm90 jek, tu pun yang saya hadiahkan untuk adik saya sebab dia dapat straight A dalam PMR...gile pokai nak beli henset sendiri.. ahaks

15. Bila saya terjaga dari tidur :
pergi jamban melabur

16. Saya paling meluat bila :
cakap tak serupa bikin

17. Pesta/Parti adalah :
tempat yang sesak & semak

18. Haiwan yang paling comel yang pernah saya temui ialah :
kucing saya

19. Peringkat umur yang paling menyeronokkan bagi saya ialah :
18tahun

20. Hari ini :
isnin

21. Malam ini saya akan :
makan macaroni untuk berbuka

22. Esok saya akan :
pergi kerja seperti biasa

23. Saya betul-betul inginkan :
rumah yang selesa

24. Ketika saya lihat wajah saya di hadapan cermin pagi ini :
tak tengok cermin kot hari ni

25. Pusat Membeli belah atau arked permainan :
dua-dua tak suka

26. Makanan barat atau Jepun :
barat sebab saya palin pandai buat macaroni bakar!

27. Bilik yang terang atau gelap :
Gelap, tak boleh tidur kalau ada cahaya

28. Makanan Segera adalah :
mee maggi

29. Ayat terakhir yang anda katakan pada seseorang :
adik, kakak nak pergi kerja dah





0 comments:

 
Themes by: Simple-Blogskins. Powered by Blogger