Saturday, April 9, 2011

JJCM: Nasi Ayam Hainan SOGO


nasi ayam yang sedap
korang shoping kat SOGO, jangan tak cuba nasi ayam ni
sedap
ada 3 jenis sambal + kicap.. semua cedok sendiri
kalau tamak haloba boleh lah cecok bebanyak
yang dari kanan
sambal halia ~ aku suke halia, jadi aku cakap sedap
sambal cili nasi ayam ~ tak pedas sangat & cukup rasa
kicap ~ rasa kicap
sambal cili hijau ~ pedas bagi orang yang tak tahan pedas macam aku, tapi hmmmmmm...wallaaa~~~
harga?
tak sampai RM5 pun...
lokasi?
foodcourt SOGO, keluar dari lif korang belok kanan





0 comments:

 
Themes by: Simple-Blogskins. Powered by Blogger