Friday, April 15, 2011

teka teki teka tekuk # 1


haaaaaaa.... sapo buleh teko, apo eh di dalam beg kalar pepel nih? 
ado gamba mangoesteen laie... 
haaaa? 
cantik? 
ofcourse laa... percumo eh, ekau pogi boli air yogurt cap Marigold.. 
dapat lah satu haa.. 
tapi ni promosi tahun lopeh.. 
bukan tahun ni..
jangan marahhhhh
ahakssss
(entah betul ke tidak loghat nogori...hehehehe)
.
.
.
.
haa, dah dapat jawab belum? apa yang ada dalam beg comel tu??
sampah? salah lah...
bekal nasi?
obento?
baju tak basuh?
mukan-mukan
semua salah ni
.
.
nak tahu apa dia??
.
.
.
tadaaaaa


cak... saya lah gumiho yang comel... 
adik kakak iaitu makhluk tuhan rajin mengemas yang buli miho masuk dalam beg ni...
siap amik video lagi...
xshuke tau..
nanti miho glamer... miho tak suke glamer-glamer ni
nanti ramai peminat
ha? nak tengok video miho?
mane boleh!
kakak pun mesti tak nak bagi tengok punya... 
tak caya? cuba tanya kakak..

kakak: nantikan entry akan datang ye....hehehehehe

miho: arghhhhhh... kakak jaat.. namo kawan..

0 comments:

 
Themes by: Simple-Blogskins. Powered by Blogger