Wednesday, May 25, 2011

saya seorang nenek

tajuk macam karangan budak darjah 4
heheh

saya seorang nenek!
kenapa?
tak percaya?
percaya lah...
sila lihat gambar dibawah
comel kan cucu-cucu saya



macam mana budak berdua ni boleh jadi cucu saya?
sebab.... mama budak berdua ni, anak kakak saya..faham?
kalau tak faham sila tidur ok! heh..(◕‿-)


budak tecik 2 orang ni antara cucu-cucu saya
cucu-cucu lain tak ada pulak gambarnya
maklum lah time cucu datang, grannisa dorang ni tak ada
saya sempat jumpa yang berdua ni aja
kata mama budak berdua kat atas ni
tahun ni dorang beraya kat umah tokki, which is my dad...merangkap moyang budak berdua ni
mama budak berdua ni ada blog
sila lah melawat blog mama budak berdua ni

eh..tak ada nama ka budak berdua ni?
ofcourse lah ada nyah..
yang si abang namanya Rafique ~ nenek dah la susa nk sebut q...susahnye nak sebut nama kamu ni cu
yang si adik namanya Razique ~ nenek juga sukar nak sebut huruf ﻕ (╥_╥)

p/s: mama rafzique selalu tanye, bila saya nak kasik paklong kat dia (-'_'-)

1 comments:

Raf_Zique said...

pertanyaan yg masih belum terjawab...bilakah mau kasi paklong pd kteorg..???silalah jawab yee...

 
Themes by: Simple-Blogskins. Powered by Blogger