Thursday, June 9, 2011

anak dara mengintai teruna

tajuk kemain lagi eh
kucing saya si gumiho dah makin besar
dah anak dara sunti orang kata
kalau umur-umur manusia
umur dia dah macam budak 11-12 tahun
tapi belum menunjukkan tanda-tanda nak mengawan  (◕‿-)
cuma dia kerap mengintai kat tingkap sekarang ni
kadang-kadang lama jugak dia bertenggek kat tepi tingkap
tapi ada juga time dia dengar burung hinggap dan berkicau
pantas je nak mengejar walaupun burung tu kat luar tingkap!
dasar kucing! heh ◠‿◠ 

tengoklah, ralit je dia tengok kat luar.
kita snap gambar pun dia tak sedar dah

nak tahu dia pijak atas apa untuk mengendap kat tingkap ni?

nahh.. dah nampak bukan?
si spongebob!
cantekk je dia pijak tang mata

spongebob: miho, sakit lah mata saya
miho: ala, sekejap je lagi. pakwe hensem lalu ni..♥‿♥

0 comments:

 
Themes by: Simple-Blogskins. Powered by Blogger