Thursday, November 3, 2011

suatu petang yang tak berapa nak indah

yeay dah 5.30
alamak... hujan la der
tik tok tik tok
5.45
macam dah reda hujan ni
boleh jalan dah ni
jalan melenggang mak limah ke mydin carpark
dah elok masuk kereta
baca doa naik kenderaan
dengan hati riang bawa kereta sebab tak sabar nak balik ruma
perut dah bunyi-bunyi krukkk krukkk kruukkk

kena bawa pelan-pelan
pasal baru lepas hujan lebat
jalan-jalan sekitar usj 1 ni dinaiki air sket
ala-ala paras buku lali gitu
hujan dah reda
boleh bukak tingkap
sejuk gedi dah dalam opis
masakan dalam kereta pun mahu aircond?
nenek tak daya nak tahan sejuk-sejuk ni cucu oii..^___^

elok je bawa kereta
sebelum sampai kat simpang trafict light sebelum petronas kfc
ada satu wira biru muda
suka jiwa dia main cilok-cilok laju-laju
kan baru lepas hujan
air atas jalan paras buku lali
harus lah bawa kereta pelan-pelan
tapi si pemandu wira biru muda ni tak kisah
dia nak cepat
pasal sudah mahu tercirit
vrommm dia celah kat sebelah kanan makcik
srapppp air jalan paras buku lali masuk dalam kereta
tahniah
makcik baru je mandi dengan air jalan paras buku lali
syukur tak masuk mulut makcik #___#

aku tak redha kat kau wahai pemandu wira biru muda WHW 6919
nah, aku bagi publicity sikit kat kau
semoga kau insaf
bukan aku je bengang
kereta belakang aku pun sumpah-sumpah kau sampai terangkat-angkat tangan dia
aku cuma mampu beristighfar...
Astaghfirullahalazim...
Astaghfirullahalazim...
Astaghfirullahalazim...

3 comments:

Eda Latiff said...

mak ai...sib baik tak masuk lam mulut...huhu

KayNisa said...

tau xpe.. if masuk mulut tmuntah2 le.. huhu

Kenn said...

Pemandu Wira Biru Muda WHW 6919

 
Themes by: Simple-Blogskins. Powered by Blogger