Tuesday, January 3, 2012

kalau itu yang terbaik

aku deactivate akaun facebook (hope tahan lama.. paling lama 1 minggu ^.~)
kes kejar masa nak siapkan kerja yang bertimpa yang diberi oleh supervisor secara bermurah hati *Alhamdulillah*
lagi satu, kes aku nak siapkan bab 2 (literature review) untuk dissertation aku before minggu ke dua january berakhir which is on 14 january 2012
sebab kalau aku siap bab 2 nih, aku dah boleh start buat experiment on my research...
nak kerja, nak belajar...
stresss sangat
tapi insyaAllah lepas dah settle hal study nih aku leh bergumbira... certificate pun dapat.. hasil yang berbaloi insyaAllah.. hope aku tak serik untuk continue study lagi lepas ni.. mana tahu, ada rezeki leh dapat title Dr lak.. InsyaAllah..ameen ^^

kenapa aku terpaksa deactivate fb? sebab nanti tengah-tengah buat kerja aku pergi lagha kat sana.. bukan ada apa pun.. huhu
wasting my golden time .. ahaks

0 comments:

 
Themes by: Simple-Blogskins. Powered by Blogger