Wednesday, May 9, 2012

tersalah masuk tandas lelaki

kat bangunan tempat aku kerja ni kan
aku kerja kat level 6
kalau tak silap aku ada 3 office yang operate kat level 6 ni

dah banyak kali aku tak puas hati sebenarnya
aku ni tak merokok
tapi masuk kalau tandas perempuan tu
udah gaya masuk tandas lelaki -- errr, aku tak tahu macam mana rupa tandas lelaki, aku bayangkan je la
sebabnya kenapa???

masuk tandas tu asap rokok berkepul-kepul weh
aku yang wangi sebelum masuk tandas
bila keluar dah jadi busuk
bau tinja lagi wangi aku rasa

busuk betul asap rokok
aku bukan la kolot sangat tak leh terima perempuan merokok
kawan mak aku lak isap rokok surya atau dunhil
dari aku kecik-kecik lagi aku dah biasa tengok perempuan isap rokok..
jadi, aku memang tak kisah dan tak judge perangai orang perempuan tu buruk kalau isap rokok

tapiiiiiii
yang buat aku sakit hati, apesal isap rokok dalam tandas weh????
kawasan merokok kan ada...
kalau ye pun nak mati sebab kanker paru-paru
sila la mati sorang-sorang
jangan la bagi orang lain pun hidu

kesian aku tengok kat sorang kakak yang pregnant
nak masuk tandas terus tak jadi
tak pasal-pasal dia kena pergi tandas level lain
berkepul-kepul asap rokok.. 

aku yang tengah syok-syok cari ilham pun boleh terbantut ilham aku dek asap rokok ko yang berkepul-kepul tu tahu tak...
aku doakan ko insof cepat-cepat..

0 comments:

 
Themes by: Simple-Blogskins. Powered by Blogger