Thursday, July 19, 2012

sandarkan pada kenangan

semalam aku mc sebab tak sihat
demam
batuk
selsema
ceri beri - terlampau stress sampai ceri beri,
ni semua kerana orang saiko punya pasal

pagi ni aku lepas subuh aku sambung tidur
aku solat subuh pun sambil pejam mata - buruk perangai
ni semua salah pemilik kereta iswara putih
dari pukul 12 malam sampai pukul 4 pagi alarm dia non stop bunyi
dah la aku jenis tak reti tidur tutup telinga mata berselubung bagai - lemas tidur

maka aku tidur ayam je dalam
pukul 5 alarm iswara tu dah bunyi macam burung berkicau
pukul 7 dah senyap terus aku syak bateri habis - hahahaha, jahat kan aku gelak
- aku gelak sebab aku bengang dah 2 malam tak dapat tidur malam pertama sebab ceri beri
malam kedua sebab alarm iswara putih berbunyi-bunyi diwaktu orang tengah enak2 beradu
betul-betul tepi bilik aku
memang haromi zadehi he betul...
geram ni
now mata aku dah lebam macam panda
kerja pun tak semangat

pagi tadi nak pergi kerja aku gagahi jua kaki ke kereta
tengok-tengok satria neo hitam jiran depan rumah aku blocking
biasanya aku dengan gagah akan tolak je kereta tu tapi pagi ni mintak mahap le
I is tak sihat belakang pun sakit sengal-sengal jalan macam atok kebayan
aku ketuk pintu rumah jiran aku suruh alih


lepas tu dia cakap camni

jiran: alah, awak sandar je kat belakang kereta lepas tu tolak
aku: what? saya dah pakai comel-comel ni nak kena bersandar kat kereta dalam hujan renyai-renyai ni kah? kotor la baju saya! saya tak sihat ni. mintak tolong sangat-sangat alihkan. sori ye ^^

lepas tu dia dengan mata merah menyala terpaksa gagahi jua meniggalkan bantal keyangan demi mengalihkan kereta dia sebelum aku sandar sambil mencalar.. hahaha

tu je lah nak cerita.. 

0 comments:

 
Themes by: Simple-Blogskins. Powered by Blogger