Monday, August 27, 2012

berdoalah walaupun dah penat, insyaAllah nanti dimakbulkan juga ^__^


kalau ikut perangai aku zaman dahulu
sumpah demi Allah aku akan berdendam
now aku dah tua
28 tahun dah
tak nak berdendam dah
doa je lah senjata yang terbaik
mudah-mudah-an Allah Yang Kuasa lembutkan hati si dia
cukup-cukup lah aib kan saya.. 
saya maafkan awak
saya maafkan
lagi satu, tiada doa yang buruk-buruk
kerana doa hanya untuk yang baik-baik
jangan salah gunakan istilah dan penggunaan doa
kita sama-sama banyak dosa
kita sama-sama makin tua
kita sama-sama makin dekat nak masuk kubur
jom sama-sama kita bertaubat
terima atau tidak
semua itu atas urusan Allah Taala
kita cuma hamba
ingat tu
kita ni hamba
^__^

0 comments:

 
Themes by: Simple-Blogskins. Powered by Blogger