Thursday, August 9, 2012

gastrik

aku memang ada penyakit gastrik
dari kecik lagi
cuma aku tak tahu tu gastrik - agak sengal kan

sebab masa kecik-kecik aku selalu sakit perut sebab selalu makan ubat dos dewasa
migrain terlampau teruk masa kecik-kecik dulu
ajaibnya..dah masuk sekolah menengah..migrain tiada lagi.. he3

tapikan.. dengan kuasa Allah subhanahwataala
aku tak pernah kena gastrik waktu berpuasa :)

tapiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii
malam tadi tengah syok-syok aku mimpi naik helikopter pergi pulau indah
tiba-tiba sakit perut macam kena hiris
sakit wooooooooo

gastrik datang lagi
kes 2-3 hari ni aku tak lalu nak makan
aku ulang...tak lalu nak makan ok!
gara-gara memikirkan macam-macam dugaan dalam bulan ramadhon yang mulia ni

sabar selagi mampu..insyaAllah
pagi ni sahur ubat gastrik..
pastu dengan bagusnya makan ikan goreng sambal ladooooooooo... cari nahas bukan.. hehe

0 comments:

 
Themes by: Simple-Blogskins. Powered by Blogger