Wednesday, October 24, 2012

kenapa masih belum insaf?

siapa-siapa yang terbaca entry ni
saya nak tanya la, macam mana ye nak delete fake blog profile?
saya dah cuba block url blog tu tapi still boleh keluar. macam boleh unblock pulak.

macam mana ye?
saya dah cuba deal cara baik dengan orang tu.
tapi masih buat perangai balik
kalau buat police report apa polis akan buat?
macam kesian pulak kalau polis tangkap orang tu ke?
fikir macam-macam ni.. still kesian kat mamat tu
tapi mamat tu tak kesian kat saya pun
masih duk sibuk up post pasal saya.. penuh dengan gambar-gambar saya

tersangat-sangat stress la macam ni
dah la berhenti kerja pun sebab family risau akan keselamatan saya disebabkan gangguan dia

kalau ada kuasa memang saya akan lenyapkan je orang tu.. sungguh.. baru nak happy sebab baru je lepas konvo
tengok-tengok ada orang post gambar-gambar personal kat fake blog tu.. hari tu google dah block
tapi macam dah unblock pulak.. hoi pening-pening


Ya Allah, berilah pengampunan pada hamba mu yang tersebut supaya dia sedar sampai tahap dia insaf sungguh-sungguh.

1 comments:

Anonymous said...

Very useful blog. Keep up the good work.

 
Themes by: Simple-Blogskins. Powered by Blogger